Permanentky Dárkové poukazy Informace o vstupenkách Vstupenky online
A-TÝM
11. října 2007

Zájem o příznivce se klubu vyplatil

Zlepšit spolupráci s fanoušky. I tak zněl jeden z cílů, které si před sezonou vytyčil nový marketingový ředitel Jan Kratochvíl. Výsledky jeho práce na sebe nenechaly dlouho čekat, příznivci Slavie vycítili vstřícný přístup klubu a za svým týmem stojí. Spokojená atmosféra tak vládne na všech frontách, zájem o fanoušky se klubu jednoznačně vyplácí. „Různé soutěže a akce pro lidi vymýšlíme prakticky neustále. Je to týmová práce,“ podotýká sám Kratochvíl.

Slavia vstoupila do sezony jako vyměněná. Moderní logo, zlevněné vstupné, vznik maskota a nový zápasový moderátor, to všechno byly změny vedené za jediným účelem. Nalákat diváka na stadion a vyvolat v něm pocit symbiózy mezi ním a jeho klubem, nelehký úkol, jenž se však daří plnit. Jen pro srovnání, v prvních třech domácích utkáních v minulé sezoně přišlo do Sazky Areny celkem 7040 diváků, letos to bylo 16868! Když nebereme v potaz různou atraktivitu soupeřů, návštěvnost se zvedla vice než dvojnásobně.

Vliv na to pochopitelně má i skvělá hra, kterou se klub zatím prezentuje. Úterní zaváhání v Liberci nemůže na skvělém startu červenobílých nic změnit. „Naše sportovní výsledky jsou super, svůj podíl na tom mají i naši fanoušci ,“ chválí je Kratochvíl, jenž si moc dobře uvědomuje, že přízeň publika může být vrtkavá. V žádném případě proto nehodlá usnout na vavřínech. „Máme spoustu reakcí na maskota, moderátora, soutěže atd. Samozřejmě ne vždy se jedná o kladné ohlasy, ale snažíme se stále zlepšovat .“ Jednou z nejdůležitějších novinek jsou nové stránky fan show, kde se dozvíte o všech zápasových akcích, včetně populárního šklebu zápasu.

Hokej zkrátka nesmí být nuda, a to si ve Slavii moc dobře uvědomují. Nejvíce se má o zábavu v hledišti starat maskot klubu, jenž svou úlohu svědomitě plní. Hlavně malí kluci ho milují, lvíček je však stále bezejmenný. „Ale anketu na jeho jmémo určitě připravíme, “ potvrzuje Kratochvíl, jenž si zadal další nelehký úkol. „Rád bych, abychom přilákali co nejvíce lidí i na méně atraktivní zápasy. Vytvoření té správné atmosféry je totiž potřeba v každém utkání, ať už hrajete se Spartou nebo Kladnem. “ Nyní je v Sazka Areně klid, brány stadionu se pro diváky otevřou až příští pátek, kdy Slavia hostí Vítkovice. Kolik fanoušků si najde cestu za svými miláčky?

Autor Ondřej Huml
Nepřehlédněte
ROZHOVORY 24.4.2024

Extraliga bude jiný level. Věřím, že se dokážeme kvalitně připravit, říká Luboš Jenáček

Na poháru pro vítěze Ligy juniorů ještě pořádně nezaschlo šampaňské, trenér Luboš Jenáček už ale musí střádat plány na příští sezonu. „Víme, že nás jako nováčka nebude čekat v extralize nic ...

Číst více
MLÁDEŽ 25.4.2024

Startuje MS do 18 let i se slávistickou stopou

Konec dubna patří každoročně mistrovství světa hráčů do osmnácti let a i letos se na turnaji ve Finsku představí několik slávistických odchovanců. Do konečné nominace se nakonec probojovala hned ...

Číst více
ROZHOVORY 22.4.2024

Někdy si připadám jako komparz, směje se svému rodičovství Hrdinka

Nebyla to pro obránce Františka Hrdinku klasická sezóna, velkou její část odehrál kvůli zranění s mřížkou na obličeji. Typicky to u něj nevypadá ani teď, krátce po začátku volna se stal totiž poprvé ...

Číst více
FANOUŠCI 22.4.2024

Zažij ten nejlepší hokej na turnaji – vstupenky na finálový víkend MS jsou stále k dispozici

Necelý měsíc zbývá do začátku Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024. Hokejová horečka stupňuje, sportovní událost roku na českém území se blíží a vy, fanoušci u toho nesmíte chybět.

Číst více