Permanentky Dárkové poukazy Informace o vstupenkách Vstupenky online
ROZHOVORY
10. listopadu 2006

Slavia chystá pro fanoušky několik příjemných novinek

Slavia se v roce 2004 přestěhovala k extraligovým utkáním z vršovického útulného stadionku v Edenu do obrovské a moderní Sazka Areny. Radost z luxusního prostředí ale fanouškům kalí vysoké ceny vstupenek a služeb, také prodejní systém vstupenek přináší má své výhody i nevýhody. O problémech, které pálí fanoušky navštěvující hokej v Sazka Areně, jsme si povídali s obchodním manažerem Slavie Mgr. Ladislavem Blažkem.

Pane Blažku, stesky fanoušků na drahé vstupné a prořídlé hlediště v posledních týdnech zesílily. Připravuje Slavia nějaké vstřícné kroky vůči divákům?

Jedno nám to samozřejmě není, nesedíme s rukama v klíně, ale jednáme. Uvažujeme třeba o tom, že bychom na některá utkání zároveň s 1.patrem otevřeli i 4. patro za cenu 80 korun (dosud 140 Kč, pozn.red.), zatím jsme ale nedošli k dohodě se Sazkou, protože je to samozřejmě i otázka nákladů. Je nutné zabezpečit a zaplatit pořadatele a úklid, zajistit catering. Navíc se otevřením 4.patra diváci hodně naředí, protože ti, kteří by jinak šli do 1.patra, nyní půjdou nahoru. Na optickou zaplněnost Sazka Areny by to tak mohlo mít naopak negativní vliv a i z finančního hlediska to pro Slavii může být prodělečné.

Jakékoliv změny týkající se vstupenek jsou navíc z časového hlediska problematické v tom, že předprodej začíná vždy dva týdny před zápasem, třeba na Litvínov a Kladno už předprodej běží. Musí tedy už s tímto předstihem dojít jednak k dohodě, jednak je nutné to podchytit legislativně, tzn. podepsat dodatky ke smlouvě, a tím to všechno trvá delší dobu. Přesto věřím, že k nějaké dohodě snad do Vánoc dojdeme. Fanouškům bychom chtěli vyjít vstříc i dalšími kroky, které ale zveřejníme až budou definitivně připravené.

Lidé si též stěžují, že nenabízíte žádné studentské nebo seniorské slevy, rodinné vstupné a podobně. V téhle sezóně to už asi nebude možné měnit, ale stávající rozdělení kategorií je stejné už tři roky, přibyly jen vstupenky pro děti do 130 cm. Připravujete v tomto směru nějakou změnu?

Pro příští sezonu chceme mít určitě víc cenových kategorií, než je teď. Co se týče typů vstupenek, inspirujeme se i kluby v NHL, třeba v Bostonu mají čtrnáct kategorií, v rozsahu od 10 do 175 dolarů. Pro ně ale není problém otevřít celou arénu a prodávat třeba permanentky do všech sektorů, protože oni se nemusí bát toho, že by ji neměli plnou. Nám výši návštěvy nikdo nezaručí, proto je to pro nás složitější, protože vše musíme zabezpečit tak, jakoby ta aréna byla plná. A my bohužel nemáme halu v pronájmu za korunu, jsou tam úplně jiné podmínky. Otevření horního patra je otázka nákladů, při té uvažované ceně 80 korun se to sotva zaplatí. Samozřejmě to chápeme i jako službu pro fanoušky. Rádi bychom to udělali, když bychom věděli, že nahoru přijde pět tisíc lidí, aby se nám náklady vrátily. To nám ale nikdo nezaručí a obávám se, že to moc pravděpodobné není.

Můžete tento vstřícný krok udělat v této sezóně alespoň na silnější soupeře?

To samozřejmě můžeme, ale nám už z těch divácky nejatraktivnějších zápasů zbývá jen jedno s Pardubicemi, Sparta i Pardubice už tady byly a se Spartou jsme si odehráli i druhé domácí utkání. Můžeme ale zkusit vytipovat zápasy, na které otevřeme horní patro už od začátku předprodeje. Ono to souvisí také s návštěvami hostujících fanoušků. Z Třince třeba přijede deset nebo dvacet nejskalnějších fandů, klobouk dolů před nimi jet takovou štreku, musejí si vzít třeba dovolenou, ale když se na Pardubice vypravuje celý vlak, tak je to něco jiného. Uvažujeme také o tom, že bychom horní patro rovnou otevírali při všech zápasech play-off. Dřív se i ve vyřazovacích zápasech čekalo, až se vyprodá spodní patro, ale teď uvažujeme, že bychom to na play-off udělali rovnou, protože těch deset tisíc lidí na play-off obvykle přijde.

Kdo rozhoduje o tom, zda a kdy se otevře horní patro a na základě čeho?

Pokyn k jeho otevření dávám já. Domluvili jsme se se Sazkou, že horní patro budeme otevírat nejpozději v případě, že v prodeji zbývá posledních 500 lístků, záleží ale na vývoji situace. Komunikuji s paní Schwarzovou ze Sazky tak, že ona má neustále k dispozici informace o aktuálním stavu, a když třeba večer před zápasem zjistí, že zbývá osm set lístků, zavolá mi nebo mi pošle zprávu a pak dám pokyn ke spuštění prodeje vstupenek do 4. patra. A když už pár dní před zápasem vidíme, že by se dolní patro naplnilo, tak to otevřeme dřív, ikdyž zbývá třeba i tisíc lístků. Někdy se ale třeba stává, že k té hranici 500 lístků se dostaneme hodinu před zápasem.

Dnes je trend takový, že lidé už vědí, že Sazka Arena je obvykle poloprázdná, takže už se tolik nekupuje přes terminály a přes internet a hodně vzrostl prodej vstupenek na pokladnách před zápasem. Třeba v září se Spartou bylo ve tři odpoledne prodáno jen 3100 lístků, a pak bylo téměř sedm tisíc diváků. Lidi teď téměř vždy vědí, že budou sedět dole, takže nechávají nákup vstupenek na poslední chvíli. Dřív to tak nebylo, takže si je raději zajistili dopředu. Horní patro se tak prodávalo už i na internetu a na terminálech, takže jsme i my pár dní před zápasem mohli odhadnout návštěvu, nyní už se to odhaduje hodně špatně.

Vstupenky na utkání Slavie prodává společnost Sazka. Jak jsou postavena pravidla jejich prodeje?

Máme se Sazkou podepsanou smlouvu, ve které jsou přesně dané podmínky, je tam uvedeno, co oni musí udělat a nemusí, co musíme my a co nemusíme. Ale každá jejich aktivita, která je nad rámec smlouvy, je vždy předmětem jednání a konkrétní dohody. I oni vycházejí z nějakých svých čísel co se týče ceny a musíme se někde potkat. Samozřejmě, že když je smlouva na 20 let, tak se to nedá všechno pojmenovat hned první rok, až praxe vždycky ukáže, jak systém funguje a co by se mohlo změnit. Proto máme vždycky větší výroční jednání, ze kterého vzejdou obsáhlejší dodatky ke smlouvě, ale jednáme i průběžně celou sezónu při jakémkoliv problému. I Sazka přemýšlí nad tím, jak zvýšit návštěvnost, i oni jsou závislí na prodeji vstupenek, mají z nich svoje procenta, takže i oni s touto slabší návštěvností přicházejí o peníze. Věřím, že i oni přijdou s nějakými možnostmi, jak přilákat diváky, a mám i nějaké signály, že s něčím přijdou. Nalákat do Sazka Areny více lidí bude samozřejmě ku prospěchu obou stran.

Fanouškům se nelíbí, že ceny vstupenek jsou vysoké a že nenabízíte žádné slevy, kromě vstupenek pro děti do 130 centimetrů a členů fanklubu. Jak probíhá určování cen a kategorií vstupenek a jak je složité provádět nějaké změny?

Ceny vstupenek nastavuje Slavia, to je jediné, co můžeme ovlivnit bez souhlasu Sazky. Ale když chceme upravit systém prodeje nebo změnit kategorie vstupenek, tak to už sami rozhodnout nemůžeme, navíc je kvůli tomu nutné udělat změny v prodejním systému. Na tyto technologie má Sazka smluvního partnera, který má v rámci dohody se Sazkou na změny systému svoje lhůty, snad dva až tři měsíce. Jedním problémem změn v prodeji lístků je tedy fakt, že to nedělá Sazka, ale její dodavatel, a druhým souvisejícím problémem je to, že žádný takový zásah do systému nikdo neudělá zadarmo.

Uvažovali jsme třeba o tom, že bychom už teď spustili prodej permanentek na příští sezónu, protože by to byl dobrý dárek na Vánoce, ale není technicky možné, abychom teď něco vymysleli a do Vánoc se systém upravil tak, aby si lidi stihli koupit lístek. Můžeme to zkusit udělat před play-off, kdy jsou velké návštěvy a tedy vhodná příležitost pro prodej permanentek, ale zase narážíme na další problém. Extraliga se losuje až v květnu a my jsme povinni do týdne odsouhlasit rozlosování a Sazka nám musí zase předložit jejich akce - a musíme dojít k nějakým kompromisům v termínech. Nemůžeme vytisknout permanentky teď nebo v únoru, protože nevíme, kdy budeme hrát, s kým budeme hrát, kdy se zahájí extraliga, jaký bude mezinárodní kalendář. Systém neumožňuje tisknout vstupenky bez konkrétních údajů - musí tam být cena, datum, soupeř, a bez těchto údajů to vytisknout nelze. (Permanentka do Sazka Areny není jedna kartička, ale sada jednotlivých vstupenek - pozn.red.).

Nemůžete to Slavia vyřešit prostřednictvím poukázek?

Samozřejmě, můžeme vystavit vouchery, dělali jsme to tak loni, týkalo se to i opce majitelů permanentek. Vouchery na permanentky bychom ale zase mohli prodávat jen na místa, která nejsou v současné době obsazená, protože nemůžeme vědět, zda současní majitelé permanentek nevyužijí svoje opce. Teď jsou samozřejmě obsazena ta nejatraktivnější místa. Takže bychom mohli vystavit jen voucher na permanentku na místo, které není v současné době obsazeno.

Stížnosti fanoušků na vysoké ceny patří už ke kolorytu. Jak ceny určujete?

Je to rozhodnutí vedení Slavie na základě našich propočtů. Je potřeba si uvědomit, že klub má vysoké náklady na provoz, a nejde jen o pronájem Sazka Areny. Lidi rádi chodí na dobré hráče, na hvězdy, a ty hvězdy musíme z něčeho zaplatit. Pokud by se chodilo na průměrné hráče nebo na tým, kde budou dvě pětky juniorů, tak ta vstupenka nemusí být tak drahá, ale pokud tu hrají hráči určitých kvalit a zvučnějšího jména, tak to bohužel něco stojí.

V této sezóně navíc došlo při některých zápasech k okleštění audiovizuálního programu, například chybí "virtuální" tanečnice, světelná show nebo zábavné prostřihy na kostce. Co za tím stojí?

V rámci úsporných opatření jsme hledali, kde snížit náklady na uspořádání zápasů, na které chodí málo fanoušků. Proto jsme dopředu vytipovali méně atraktivní zápasy, kde se dá předpokládat vzhledem k atraktivitě soupeře slabší návštěva, a u nich jsme snížili rozpočet na audiovizuální program.

V zámoří kluby žijí hlavně z prodeje vstupenek, u nás většinu rozpočtu pokrývají sponzoři a příjmy ze vstupenek tvoří v rozpočtu menší část. Kolik procent je to u Slavie?

Letos se to ještě nedá říct, sezóna ještě není ani v polovině, ale loni nám prodej vstupenek za celou sezónu přinesl do rozpočtu dvacet procent. To je ale extrém, protože jsme došli až do finále, které navíc bylo se Spartou. To nám finančně značně pomohlo. Obecně se ale dá říct, že 3000 platících diváků nám pokryje náklady na extraligový zápas. Pokud tedy za základní část máme průměrnou domácí návštěvu 3000 platících diváků, tak máme do rozpočtu ze vstupenek nulu.

Když se v novinách napíše, že na zápas přišlo 3500 lidí, kolik z toho je platících? Jak se v Sazka Areně počítá návštěvnost?

V tomto čísle jsou započítáni diváci ve skyboxech a v klubovém patře, ze kterých má příjem firma Bestsport (provozovatel Sazka Areny, dceřinná firma Sazky - pozn. red.), takže tyto diváky musíme od počtu návštěvníků zápasu odečíst. Přijde mi třeba informace, že bylo prodáno 6800 vstupenek (včetně předplacených skyboxů a permanentek), turnikety prošlo 6100, a od toho odečítám všech 700 míst ve skyboxech, skutečný počet diváků na klubovém patře, diváky s bezplatnou vstupenkou (obchodní partneři Slavie, mládež Slavie, vstupenky pro potřeby hráčů atd.). Tak získáme počet lidí, kteří si koupili vstupenku. Obecně se dá říct, že při průměrné návštěvě jsou platících diváků tak tři čtvrtiny. V této sezóně zatím na prodeji vstupenek nic nevyděláváme, zatím se držíme jen tak tak. (V této sezóně je zatím průměrná domácí návštěva 3967 diváků, průměr platících je tedy zhruba zmíněných kritických 3000 - pozn. red.).

Do rozpočtu této sezóny jste ale s nějakým příjmem do rozpočtu určitě počítali, zřejmě tedy spoléháte na play-off. Co když to ale nevyjde podle vašich představ?

Samozřejmě, na příjem z play-off hodně spoléháme, a když se play-off nepovede, tak jsme v dané sezóně ve ztrátě a musíme ji dohnat další rok, hlavně sponzorskými smlouvami.

Díky tomu, že vstupenky prodává Sazka, mají lidé možnost zakoupit si vstupenky kromě internetu též na na tisících terminálů, u kterých ale nemají možnost volby konkrétního místa ani sektoru, mohou si zvolit kategorii a pak už jen čekat, jaké místo jim systém přidělí. Je tato nevýhoda nějak řešitelná?

To je právě věc, kterou nedokážeme sami ovlivnit. Způsob prodeje je pevně daný ve smlouvě a je to věc Sazky jako prodejce vstupenek a provozovatele systému. Víc by k tomu mohli říct lidé ze Sazky. Domnívám se, že ty terminály nebyly na prodej vstupenek na konkrétní místa připravené, to byly původně terminály na sázení. Nedovedu si moc představit babičku v malé trafice, která to má položené někde na okně, jak zadává do systému konkrétní místo. Asi není možné, aby tam vyjel sitting plán a aby si divák mohl vybrat konkrétní místo. Obsluha ani nemá možnost, jak zadávat konkrétní místa, může zadávat jen kategorii.

Systém má alespoň chytrý způsob přidělování míst. Systém má v sektorech označené vždy ideální místo (obvykle zhruba střed sektoru) a na žádosti terminálu nabízí vstupenky nejblíže tomuto ideálnímu místu. Ovšem když chcete třeba šest vstupenek, můžete jich dostat pět na jednu stranu sektoru a ten šestý na druhou nebo někam úplně jinam, protože maximum vstupenek na jednu objednávku je pět a systém při druhé objednávce nebere v potaz tu předchozí a vybere nejlepší místo pro tu jednu vstupenku. A to je pro fanoušky špatně.

Proč je limit jen pět vstupenek?

Opět otázka na Sazku, systém je tak nastaven.

Jeden z fanoušků se svěřil, že když si chtěl koupit v předprodeji vstupenky pro pět dospělých a dvě malé děti, tak to byl problém, aby všichni seděli pohromadě, protože dětské vstupenky nebylo přes internet možné zarezervovat.

To jsme také se Sazkou probírali, ale vyřešit se nám to nepodařilo. My tady ve Slavii to ale nemůžeme vymyslet a nemáme na Sazku ani žádné páky, jak je ke změnám přinutit. Můžeme samozřejmě vznést na Sazku požadavek nebo připomínku, ale pak je to vždy otázka konkrétní dohody - nákladů na přeprogramování, časového horizontu atd. Oni to pak předají dodavatelské firmě, kde na tom pracují programátoři. Ti jsou rádi, že jim systém funguje, a když mají udělat něco navíc nebo něco změnit, tak je to pro ně vždycky problém. Navíc nemůžeme úkolovat přímo programátory. Pro nás je partner Sazka a dál už nedosáhneme. Navíc na technické změny systému má Sazka, potažmo její dodavatelská firma, minimálně dva měsíce, ovšem ze zkušenosti víme, že to vždycky trvá déle, na ty dva měsíce jsme se zatím nikdy nedostali.

Někteří diváci též nejsou spokojeni s nepříjemným chováním ze strany pořadatelů na parkovišti nebo při vstupu do Sazka Areny. Může Slavia něco dělat s tímto problémem?

Samozřejmě se o tom s šéfy příslušných firem bavíme, ale páku na ně nemáme, nejsou nám podřízení. Navíc se ty provozovatelské firmy dost mění, ať je to catering nebo pořadatelé. Nám to nikdo ani neoznámí, my si jen všimneme, že tam jsou jiné uniformy. Navíc ti lidé se na jednotlivých vchodech točí, neexistuje že by byl někdo na jednom místě dvakrát nebo třikrát po sobě, asi aby nevznikaly nějaké vazby na jednotlivých vstupech.

Pozn. red.: v případě, že budou diváci nespokojeni s chováním pořadatelů, mají podle informace z dispečinku Sazky právo nechat si na místo zavolat jejich nadřízeného a stížnost vyřešit přímo na místě. Diváci též mají možnost podat stížnost na infocentru u severního vchodu. Můžete nám též zaslat KONKRÉTNÍ stížnost či připomínku do sekce Ptejte se - kategorie Sazka Arena. Nemůžeme vám zaručit vyřešení problému, vaše konkrétní připomínky ale můžeme zaslat kompetentním osobám a požádat je o vyjádření.

Abychom se ještě vrátili k poloprázdnému hledišti. Někteří fanoušci navrhují například rozdávání volných vstupenek do škol...

Samozřejmě bychom chtěli mít plné hlediště a jednou z cest je dávat vstupenky třeba do škol, jako to dělají některé jiné kluby. Ovšem než někomu rozdáme vstupenky, tak nejdřív musíme vzít peníze a ty vstupenky od Sazky koupit, protože nám je nikdo zadarmo nedá. Není to jako tady v Edenu, kde jsme nikomu nic neplatili. V Sazka Areně bychom museli tyto "volné" vstupenky zadotovat ze svého a někde jinde si na ně zase vydělat.

Občas se též ozvou různě postižení fanoušci, kteří jsou držiteli průkazu ZTP-P, ale nejsou na vozíku, případně jsou "jen" držiteli průkazu ZTP - ti všichni si ale musejí kupovat vstupné za plnou cenu. To také není moc obvyklé...

To s vámi souhlasím, ovšem my tam podle smlouvy se Sazkou máme jen 16 vyhrazených míst pro vozíčkáře a 16 míst na židlích pro jejich doprovod. U ZTP záleží na míře postižení, nechci problém nijak zlehčovat, ale znám pár lidí, kteří jsou zdraví a přitom mají ZTP. Muselo by se tedy nějak přesně vymezit, jakým držitelům ZTP volné či zlevněné vstupenky dáme, aby to nebylo zneužíváno. My pokud připravíme třeba vstup zdarma nebo za symbolickou cenu pro všechny držitele ZTP, tak tím připravujeme Sazku o zisk. Můžeme to tedy připravit pouze s jejich souhlasem. Totéž se týká chodících držitelů ZTP-P - volné vstupy jsou zatím pouze pro 16 vozíčkářů. Ale věřím, že je tohle zrovna ta oblast, kde bychom se mohli se Sazkou na nějakém řešení domluvit, snad v tomhle případě budou mít cítění jako my. Mohli bychom třeba vymezit jednu nebo dvě řady v nějakém konkrétním sektoru.

Invalidní fanoušci s průkazem ZTP navíc musejí platit drahé parkovné...

Parkoviště provozuje soukromá firma a ta si může nastavit ceny a pravidla podle svého, to nejsme schopni ovlivnit. Uvažujeme ale o tom, že bychom si pronajali vlastní parkoviště poblíž Sazka Areny, které bychom "za náklady" nabízeli našim fanouškům, nikoliv pro náš zisk, ale jako službu fanouškům, nyní je to ve stádiu jednání.

Co se týče zdravých fanoušků, kterým se nechce platit vysoké parkovné, tak ti mohou přijet z domova zdarma veřejnou dopravou, mimopražští či diváci ze vzdálenějších částí Prahy zase mohou nechat auto na parkovištích u metra, protože díky naší smlouvě s dopravním podnikem, která nás také stojí nějaké peníze, platí vstupenka i jako jízdenka do MHD. Navíc se po hokeji vyhnou ucpaným silnicím ve Vysočanech.


Předprodej přes internet a terminály

Na záležitosti týkající se předprodeje vstupenek odpovídá PhDr. Zdeněk Zikmund, tiskový mluvčí Sazka, a.s., v samostatném článku.

Audiovizuální program v Sazka Areně

Mezi dotazy fanoušků v rubrice "Ptejte se" se také objevila připomínka k audiovizuálnímu programu v Sazka Areně:

"Zajímalo by mě,jak dlouho ještě na kostce budete dávat ty oduševnělé spoty v podobě KISS ME a svíjející se slečny.Myslím že pan Sivek (Sparta),měl pravdu v tom že SA v nápaitosti a dopl.programu dost ustrnula...Každopádně by to chtělo i více podporovat domácí publikum ane v souboji fans nechávat vyhrávat hostující fanoušky(viz Derby).Nevím,začínáme v SA 3 sezónu,ale připadám si tam stále jako na návštěvěa určitě nejsem sám!!!ZDAR"

Zde je odpověď šéfa audiovizuálního programu v Sazka Areně:

"Celý audiovizuální program, který je v SA, stál cca 1,8 milionu korun. Celou tuto investici hradil KPS MEDIA. KPS MEDIA tedy musí nějakou dobu tento program provozovat, aby se mu část nákladů, podotýkám část, protože některé společné prvky byly použity i při MS nebo mezistátních zápasech, vrátila. Například výroba animovaného rozhodčího stála 190 000 korun. Žádná aréna na světě nemění program po dvou letech. KPS MEDIA pravidelně obměňuje grafiku při představování hráčů, hudbu a některé grafické prvky. Ve druhém roce provozu jsme kromě jiného doplnili program o "roztleskávající brankáře", promo sestřihy jednotlivých hráčů, sestřihy posledních vzájemných utkání, soutěž souboj fans a soutěž o dres Slavia. Myslíme si, že to není málo. A to vše stojí určité finanční prostředky. I pro letošní rok máme připraveny některé změny.

Jinak pracovníci KPS MEDIA se rádi nechají inspirovat a pravidelně navštěvují ostatní extraligová utkání v ČR. Máme však pocit, že nás ostatní spíše kopírují, než aby vymysleli něco jiného. Například Kiss me v Liberci a na ostatních stadionech, kreslený rozhodčí a pod. Co se týče tancující slečny, tak souhlasíme s tím, že se nemusí líbit každému, což ani nejde. Ale podívejte se, kolik lidí na ní spontálně reaguje a kolika lidem se líbí. Na hokejová utkání v SA chodí mnohem více dětí, slečen a dam než na jiné stadiony. To je dáno tím, že tato divácká skupina se nechce dívat pouze na hokej a chce v rámci přestávek a přerušení také jinou zábavu. A KPS MEDIA se snaží vyhovět všem. Jak skalním příznivcům (sestřihy, promo hokejistů, opakované záběry) tak standardním divákům (tancující slečna, Kiss me a pod.). Doufám, že nám to nemáte za zlé.

V rámci výroby a obměny audiovizuálního programu pravidelně cestujeme po arénách v Evropě, v USA a Kanadě. Dovolujeme si tvrdit, že jsme minimálně na stejné úrovni se světovými hokejovými arénami, ať již je to Montreal, Toronto, Otawa a další. Na závěr chci říci, že se společnosti KPS MEDIA s p. Sivkem při přípravě MS v Praze velmi dobře spolupracovalo a že ho pozdravujeme."

Autor Radek Vokál
Nepřehlédněte
A-TÝM 15.4.2024

Lukáš Strnad podepsal novou smlouvu se Slavií!

Lukáš Strnad bude i nadále oblékat slávistický dres. Devatenáctiletý útočník má za sebou druhou sezonu v A-týmu, letos navíc pomohl juniorce v play-off k postupu do extraligy. Se Slavií se naopak ...

Číst více
OHLASY - MLÁDEŽ 12.4.2024

Napřed dřina, pak šampus. Makali jsme na to jedenáct měsíců, říká Luboš Jenáček

Před sezonou přišel Luboš Jenáček do Slavie, aby dovedl juniorku do extraligy, a svůj cíl splnil na sto procent. Sešívaní byli pod jeho vedením dominantní po celou sezonu a teď si užívají oslavy. ...

Přehrát video
OHLASY - MLÁDEŽ 12.4.2024

Z naší strany to byla hodně dominantní sezona, pochvaluje si brankář Jiří Tesař

Po celou sezonu byl Jiří Tesař oporou v zádech pro slávistické juniory a nic se na tom nezměnilo ani v play-off. Ve čtvrtfinále a semifinále si rozdělil práci s Tomášem Voleveckým, ve finále zvládl ...

Přehrát video
OHLASY - MLÁDEŽ 12.4.2024

Bilance 9:0 v play-off? Bez nasazení a úsilí bychom takhle úspěšní nebyli, říká Vašíček

Slávisté nasázeli v play-off Ligy juniorů neuvěřitelných 57 gólů v 9 zápasech a projeli třemi sériemi play-off bez prohry. „Byl to pro mě skvělý zážitek, tuhle skupinu lidí si budu navždycky ...

Přehrát video